Välkommen till min hemsida!

lördag 22 september 2012

Terräng DM

Nu har det snart gått 3 veckor sedan jag flyttade in i lägenheten i Motala.
Jag trivs riktigt bra och träningen fungerar också bra. Det är mycket att göra i skolan och nivån är hög men jag har samtidigt valt 4 år så det blir lite mindre att göra.

I fredags åkte jag hem för att idag springa Terräng DM i Mjölby. Jag körde 4km, startfältet var väll inte det bästa och jag var ganska säker på att vinna. Redan efter ca 400 meter fick jag en lucka som jag höll in till mål. Kände mig tyvärr ganska omotiverad att springa snabbt och inställningen innan loppet var väll inte den bästa i regnet. Men jag tog mig igenom loppet på ca 3:22min/km tempo. Ett bra träningspass.
           
Men jag vet att formen finns där för jag gjorde jag gjorde ju som sagt 32:46 på bana för 2 veckor sedan.
Hoppas jag får hålla mig frisk fram till Lidingöloppet om en vecka, för just nu känns det som jag har en
förkylning på gång.

Starten har precis gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar