Välkommen till min hemsida!

onsdag 26 september 2012

Första Sponsorn!

Har nu fått min första sponsor och de är 2XU som vill hjälpa mig i min satsning mot toppen. De kommer förse mig med våtdräkt, tävlingsdräkt, kompressionkläder mm. De ska bli riktigt kul att sammarbeta med dom och ser fram emot nästa säsong när jag får tävla med deras grejer.


Hem


Igår körde vi ett hårt löppass som såg ut så här: 1000, 800, 600, 400, 200, 100, 600, 400, 200, 100m. Det skulle gå snabbt och det gjorde det också. Formen känns bra inför Lidingö nu på Lördag.

Idag var det återigen ett simtest på 400m. Jag öppnade lite hårt i början ca 1:10. Och tappade rätt mycket efter det. Men kunde ändå komma in på 5:11,9 vilket i alla fall är pers med 1,2s, bättre än inget :) Senast öppnade Jag första hundringen på 1:16, något där imellan skulle nog bli en perfekt öppning.

/Gabriel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar