Välkommen till min hemsida!

fredag 26 oktober 2012

So it begins

Efter en lång och skön vila lyckades jag på slutet av den bli sjuk. Men nu har jag blivit frisk och kry igen och känner mig väldigt motiverad att träna hårt och mycket nu under vinter.


Igår sprang vi ett lätt F3 pass på en väldigt backig bana. det kändes mycket bättre än förväntat och jag tror jag kan hitta tillbaks till min gamla löpform ganska fort med några hårda och snabba löppass.

Idag började dagen med ett simpass klockan 06:15. Det kändes riktigt bra och det var riktigt kul! Tror jag kan utveckla simningen väldigt mycket här på gymnasiet och jag har lagt upp träningsplan där jag kommer simma 5 gånger i veckan. Efter simpasset drog jag till skolan för att skriva ett fysikprov I aulan. Jag hade pluggat väldigt mycket till det så jag tror det gick bra.

Idag fick vi höstlov och det ska bli riktigt skönt att komma hem till Ljungsbro i en vecka. Tiden har gått extremt fort och det kändes som om det inte var alls länge sen jag flyttade in i lägenheten i Charlottenborg.

/Gabriel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar